50 Jarig bestaan Kringgroep Ridderkerk

Gepubliceerd op 4 april 2022 om 12:09

1 April bestond Kringgroep Ridderkerk 50 jaar, dit hebben wij met z’n allen op 3 april gevierd met een DJ en heerlijk eten.

Na een speech van de voorzitter, met een dankwoord aan iedereen die iets voor de club heeft betekend, werd het feest geopend.

Het was een moeilijke start na vertragingen maar dat kon de pret niet drukken.

Alle leden hebben met elkaar een mega picknick tafel gegeven en een bord met het vernieuwde logo voor aan de kantine. Helaas was de tafel niet op tijd af maar om toch een idee te geven was er een miniatuur gemaakt ;-)

Van het Provinciaal bestuur van Zuid Holland/Utrecht heeft de club een beeld gekregen. Bedankt voor de aanwezigheid en het prachtige beeld.

Nel werd ook nog in het zonnetje gezet voor haar trouwe 30 jaar lid. Dat is ook een zeer mooie mijlpaal.

Het was erg gezellig om dit allemaal samen te kunnen vieren, de foto’s staan in de album en geven het sfeertje goed weer.

Alle leden bedankt voor het helpen bij dit feest!

Er zijn geen reacties geplaatst.